Ο Ανδρέας Κουρής εξακολουθεί να εμπαίζει τους εργαζομένους της αλυσίδας καταστημάτων μουσικής Metropolis. Στο πρόσωπο όμως των απλήρωτων υπαλλήλων του είναι σαν να κοροϊδεύει κάθε χαμηλόμισθο πολίτη. Βαδίζοντας στα χνάρια του διαπλεκόμενου απατεώνα πατέρα του, Γιώργου Κουρή, ο υιός Ανδρέας απολαμβάνει την χλιδάτη ζωή δίχως την παραμικρή ευαισθησία για όσους συνέβαλαν στην επαγγελματική / οικονομική του 'επιτυχία'.
Στην Ελλάδα των εθνικών εργολάβων-νταβατζήδων (τύπου Μπόμπολα), των απαίδευτων λαϊκιστών πολιτικών (τύπου Άδωνι Γεωργιάδη), των εθνοπροδοτικών νεοναζιστικών συμμοριών (τύπου Χρυσής Αυγής), των σοσια-ληστών εξουσιομανών παραφρόνων (τύπου Ευάγγελου Βενιζέλου) και των 'αριστερών με δεξιές τσέπες' (τύπου Φώτη Κουβέλη), οι Γιώργος και Ανδρέας Κουρής θεωρούνται επιχειρηματίες.
Η 'συνεισφορά' της οικογενείας Κουρή στο κοινωνικό σύνολο εξαντλείται στην καθιέρωση του φαινομένου του 'Αυριανισμού' (δηλαδή της 'κίτρινης' δημοσιογραφίας που αποσκοπεί στην εξασφάλιση κρατικής διαφήμισης μέσω έμμεσων εκβιασμών), στους 700 απλήρωτους εργαζομένους του τηλεοπτικού σταθμού ALTER και στους δεκάδες απλήρωτους δημοσιογράφους-διοικητικούς-τεχνικούς της εφημερίδας 'Αυριανή'. Πλέον προστίθενται και οι υπάλληλοι των Metropolis. Η διαφορά έγκειται στο ότι ο τηλεοπτικός σταθμός ALTER και η εφημερίδα 'Αυριανή' απετέλεσαν επιχειρηματικές κινήσεις του Γιώργου Κουρή ενώ τα Metropolis περιήλθαν στην ιδιοκτησία του Ανδρέα Κουρή από εξαγορά, όντας ήδη μία καθιερωμένη και κερδοφόρα αλυσίδα καταστημάτων πώλησης μουσικής.
Ουδείς δύναται να αρνηθεί πως ευθύνες φέρουν και οι εργαζόμενοι του Ομίλου Κουρή. Όχι όμως για τη διοίκηση των επιμέρους επιχειρήσεων αλλά αφ'ενός επειδή υπηρέτησαν ένα 'ενημερωτικό μοντέλο' παραπληροφόρησης-συκοφαντίας-εκβιασμών κι αφ'ετέρου για τις πολλαπλές ευκαιρίες που έδωσαν στην οικογένεια Κουρή, ενώ η τελευταία είχε δώσει ξεκάθαρα δείγματα της αναλγησίας της. Το αποτέλεσμα είναι οι μεν εργαζόμενοι να παλεύουν με κάθε νόμιμο μέσο να εισπράξουν τα δεδουλευμένα τους ή, έστω, τις αποζημιώσεις απόλυσής τους, οι δε Γιώργος και Ανδρέας Κουρής να συνεχίζουν να διάγουν πολυτελή βίο.
Πώς συνδέεται η Eurovision με την οικογένεια Κουρή? Απλό. Το μουσικό κανάλι MAD, ιδιοκτησίας Κουρή και επανδρωμένο ως επί το πλείστον με φοιτητές ΜΜΕ ή συναφών τμημάτων ΑΕΙ/ΤΕΙ, ανέλαβε με απευθείας ανάθεση από τη Δημόσια Τηλεόραση τη διοργάνωση του ελληνικού τελικού επιλογής τραγουδιού για την Eurovision.
Ασχέτως της προσωπικής μας άποψης για την Eurovision και τις προτεραιότητες της τρικομματικής φιλομνημονιακής συγκυβέρνησης εν μέσω οικονομικής κρίσης, το γεγονός της ανάθεσης επί πληρωμή και δίχως υποβολή ανταγωνιστικών προσφορών της όλης εκδήλωσης στο μουσικό κανάλι του μεγαλο-οφειλέτη Κουρή είναι προκλητικό και εξοργιστικό. Η οικογένεια Κουρή, μόνο από το ALTER (συνιδιοκτησίας - κατά 25% - του προφυλακισμένου Κώστα Γιαννίκου), οφείλει προς το Ελληνικό Δημόσιο, τους εργαζομένους και τους ιδιώτες προμηθευτές περί τα 500 εκατομμύρια ευρώ. Για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης, αρκεί να σας αναφέρουμε πως η περικοπή των δώρων Χριστουγέννων-Πάσχα-Διακοπών των συνταξιούχων έγινε για να εξοικονομήσει το Ελληνικό Δημόσιο μόλις 300 εκατομμύρια ευρώ/ετησίως.
Εντούτοις οι μέχρι στιγμής καταδικαστικές αποφάσεις για την οικογένεια Κουρή αφορούν ποινές με ανασταλτικό χαρακτήρα. Συνεπώς Γιώργος και Ανδρέας Κουρής κυκλοφορούν ελεύθεροι και άνετοι, αυξάνοντας την προσωπική τους περιουσία με απευθείας αναθέσεις από την ΕΡΤ του Αιμίλιου Λιάτσου και του Σίμου Κεδίκογλου, ενώ οι πάλαι ποτέ εργαζόμενοι επιβιώνουν με τη βοήθεια των συγγενών καθώς και των συσσιτίων της Εκκλησίας ή/και του Δήμου Αθηναίων.
Μάλιστα ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και πολιτικός προϊστάμενος της ΕΡΤ Σίμος Κεδίκογλου, σε απευθείας συνεννόηση με τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη Νίκο Δένδια, δεν δίστασε να παρατάξει τα ΜΑΤ (= Μονάδες Αποκατάστασης Τάξης της Ελληνικής Αστυνομίας) ώστε να μην διαταραχθεί η εκδήλωση-παρωδία από την αντισυγκέντρωση των απλήρωτων εργαζομένων των Metropolis. Εντός του Gazi Music Hall, όπου πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013 ο 'Ελληνικός Τελικός Eurosong 2013 - A Mad Show', οι υψηλοί αλλά δίχως ήθος και παιδεία προσκεκλημένοι ειρωνεύονταν τους μεροκαματιάρηδες που διεκδικούσαν τα δεδουλευμένα τους. Εντός της αιθούσης θαλπωρή, εδέσματα και ψεύτικα χαμόγελα. Εκτός της αιθούσης κρύο, αγωνία αλλά και αλληλεγγύη. Ποιοι κατά τη γνώμη σας αξίζουν να αποκαλούνται 'άνθρωποι' και ποιοι 'ζώα'?
Ολοκληρώνοντας την παρούσα ανάρτηση, θα αναφερθούμε στην πρωτοβουλία των δύο παρουσιαστών της 'λαμπερής βραδιάς'. Ο Γιώργος Καπουτζίδης και η Δέσποινα Βανδή δεν παρέλειψαν να ευχαριστήσουν την Αστυνομία για την συμβολή της στη διεξαγωγή της εκδήλωσης, δίχως φυσικά να αναφερθούν σε τί συνίστατο η συνεισφορά αυτή και εναντίον ποιων εστρέφετο. Μάλλον ήταν υπερβολικά μπουκωμένοι από το χρήμα και τις δημόσιες σχέσεις μεταξύ εξίσου αναίσθητων δίποδων θηλαστικών ώστε να αφιερώσουν δύο κουβέντες για τους μη προνομιούχους της βραδιάς...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου